![]() |
VOUCHER ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ(2.410-2550) ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Χρήση εφαρμογών Η/Υ Οργάνωση και λειτουργία επιχειρήσεων Η έννοια της ποιότητας και της καινοτομίας στη σύγχρονη επιχείρηση ♦Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών: ολική ποιότητα (TQM), ποιοτική πώληση και ποιοτική εξυπηρέτηση ♦Δημόσιες Σχέσεις ♦Οργάνωση τμήματος και λειτουργιών εξυπηρέτησης πελατών, Αγοραστική συμπεριφορά, ψυχολογία και εντοπισμός αναγκών του πελάτη, Τεχνικές διατήρησης και διαχείρισης πελατών Επικοινωνία- Επαγγελματική συμπεριφορά – Διαχείριση ερωτήσεων, παραπόνων, απαιτήσεων-χειρισμός αντιρρήσεων ♦Επικοινωνία: πολιτική και τεχνικές επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών, απευθυνόμενο κοινό και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, μοντέλα-κανάλια επικοινωνίας ♦Διαχείριση ερωτήσεων, παραπόνων, απαιτήσεων και χειρισμός αντιρρήσεων πελατών με βάση το πρότυπο ISO 10002:2004 Βασική επαγγελματική (ξενόγλωσση) ορολογία Διαχείριση του εργασιακού χρόνου (Time Management) – Ομαδική συνεργασία (Team Work) Υγεία και ασφάλεια στην εργασία Βασικές αρχές εργατικού δικαίου Προετοιμασία του εκπαιδευόμενου για την αγορά εργασίας |
![]() |
|
![]() |
Πιστοποιημένος Πωλητής Πιστοποιημένο Στέλεχος Εξυπηρέτησης |
![]() |
|
![]() |
Επιχειρήσεις που εξειδικεύονται στον τομέα της επικοινωνίας & δημοσίων σχέσεων καθώς και σε επιχειρήσεις που διαθέτουν ανάλογο οργανωμένο τμήμα |
![]() |
|
![]() |
Στέλεχος Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας |