VOUCHER ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ(2.410-2550) ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ & ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ CRM Χρήση εφαρμογών Η/Υ ♦CRM λογισμικές εφαρμογές (MsDynamics, HellasCRM, OnlineCRM, InfoCRM, Interworks Web CRM) Οργάνωση και λειτουργία επιχειρήσεων ♦Βασικές αρχές management και διοίκησης, Οργάνωση και διοίκηση πωλήσεων - Sales Management Η έννοια της ποιότητας και της καινοτομίας στη σύγχρονη επιχείρηση ♦Relationship Marketing - Προσωπικοποιημένο marketing - Σύγχρονη πολυκαναλική διαχείριση πελάτη - Customer Relationship Management ♦Διαχείριση χαρτοφυλακίου πελατών & πελατών στρατηγικής σημασίας (key account management) - Πελατοκεντρική οργάνωση και καινοτομία στις πωλήσεις ♦Τομείς εφαρμογής και στόχοι του CRM στη σύγχρονη επιχείρηση, Διοίκηση πωλήσεων μέσω CRM - Διοίκηση μάρκετινγκ μέσω CRM - Υποστήριξη πελατών μέσω CRM Επικοινωνία- Επαγγελματική συμπεριφορά – Διαχείριση ερωτήσεων, παραπόνων, απαιτήσεων-χειρισμός αντιρρήσεων ♦Επιχειρησιακή Επικοινωνία – Υπηρεσίες υποδοχής πελατών, Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις, Εξυπηρέτηση πελατών - εξυπηρέτηση μετά την πώληση (after sales service) Βασική επαγγελματική (ξενόγλωσση) ορολογία Διαχείριση του εργασιακού χρόνου (Time Management) – Ομαδική συνεργασία (Team Work) Υγεία και ασφάλεια στην εργασία Βασικές αρχές εργατικού δικαίου Προετοιμασία του εκπαιδευόμενου για την αγορά εργασίας |
|
Πιστοποιημένος Πωλητής Πιστοποιημένο Στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελατών |
|
Τμήματα πωλήσεων/ διαχείρισης και εξυπηρέτησης πελατών εμποριικών επιχειρήσεων, εταιρειών παροχής υπηρεσιών, βιομηχανιών, εκπαιδευτικών οργανισμών | |
Στέλεχος Υπηρεσιών Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Πωλήσεων τη χρήση Συστημάτων Διαχείρισης Πελατών |