Χρήση εφαρμογών Η/Υ ♦Ms Office – Ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης Η/Υ ♦Εφαρμογές διαδικτύου και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Internet / email) Οργάνωση και λειτουργία επιχειρήσεων ♦Βασικές αρχές οργάνωσης και λειτουργίας εμπορικής επιχείρησης - εμπορικού καταστήματος Η έννοια της ποιότητας και της καινοτομίας στη σύγχρονη επιχείρηση ♦Ποιότητα στην εξυπηρέτηση πελατών– Quality Customer Service ♦Πελατοκεντρική οργάνωση και καινοτομία στις πωλήσεις ♦Πωλήσεις σε περιόδους ύφεσης – κρίσης ♦Σύγχρονες τεχνικές αποτελεσματικών πωλήσεων Επικοινωνία- Επαγγελματική συμπεριφορά – Διαχείριση ερωτήσεων, παραπόνων, απαιτήσεων-χειρισμός αντιρρήσεων ♦Αγοραστική συμπεριφορά και Ψυχολογία του πελάτη – καταναλωτή ♦Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας και εφαρμογή τους στις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών Βασική επαγγελματική (ξενόγλωσση) ορολογία Διαχείριση του εργασιακού χρόνου (Time Management) – Ομαδική συνεργασία (Team Work) Υγεία και ασφάλεια στην εργασία Βασικές αρχές εργατικού δικαίου Προετοιμασία του εκπαιδευόμενου για την αγορά εργασίας |
|
Πιστοποιημένο Στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελατών Πιστοποιημένος Πωλητής |
|
Εμπορικές επιχειρήσεις/καταστήματα λιανικού εμπορίου διαφόρων ειδών, όπως: Λιανικό εμπόριο τροφίμων, ειδών ένδυσης-υπόδησης, ιματισμού/επίπλωσης, ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών συσκευών και υλικού, υπολογιστών/μηχανών γραφείου, κινητής τηλεφωνίας, δομικών υλικών, βιβλίων, αναλώσιμων γραφείου-γραφικής ύλης, φαρμάκων-καλλυντικών | |
Πωλητής/τρια εμπορικού καταστήματος |