Χρήση εφαρμογών Η/Υ ♦Ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης Η/Υ (Word, Excel, Internet, Outlook, P.Point, Access), ♦Διαχείριση πελατολογίου με χρήση Η/Υ / Συστήματα CRM – Διαχείριση πελατών Οργάνωση και λειτουργία επιχειρήσεων ♦Βασικές αρχές οργάνωσης & λειτουργίας επιχειρήσεων, ♦Διαχειριστικές & υποστηρικτικές εργασίες-ενημέρωση αρχείων λειτουργιών επιχείρησης . Αλληλογραφία, επιστολογραφία, αρχειοθέτηση Η έννοια της ποιότητας και της καινοτομίας στη σύγχρονη επιχείρηση ♦Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών : διαχείριση ολικής ποιότητας (TQM) ♦Πελατοκεντρική φιλοσοφία στις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών Επικοινωνία- Επαγγελματική συμπεριφορά – Διαχείριση ερωτήσεων, παραπόνων, απαιτήσεων-χειρισμός αντιρρήσεων ♦Επιχειρησιακή Επικοινωνία – Υπηρεσίες υποδοχής πελατών - Διαχείριση Τηλεφωνικών Κλήσεων ♦Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις. Τεχνικές επικοινωνίας και ψυχολογίας πελατών ♦Αντιμετώπιση προβλημάτων, Πολιτική και τεχνικές επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών Βασική επαγγελματική (ξενόγλωσση) ορολογία Διαχείριση του εργασιακού χρόνου (Time Management) – Ομαδική συνεργασία (Team Work) Υγεία και ασφάλεια στην εργασία Βασικές αρχές εργατικού δικαίου Προετοιμασία του εκπαιδευόμενου για την αγορά εργασίας |
|
Πιστοποιημένο Στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελατών Πιστοποιημένος Πωλητής |
|
Τμήματα υποδοχής, επικοινωνίας, εξυπηρέτησης πελατών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών (εκπαίδευση, υγεία-ομορφιά, ασφάλειες, διαχείριση ακινήτων/μεσιτικά γραφεία, άλλες επαγγελματικές-επιστημονικές δραστηριότητες, τηλεπικοινωνίες), Κάθε είδους επιχείρηση, εμπορική, μεταποιητική, παροχής υπηρεσιών, εστίασης που εφαρμόζει προσωπικές πωλήσεις | |
Υπάλληλος Υποδοχής, Επικοινωνίας, Εξυπηρέτησης Πελατών Στέλεχος Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας |