![]() |
VOUCHER ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ(2.410-2550) ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Χρήση εφαρμογών Η/Υ ♦Νέες Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών ♦Ms Office – Ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης Η/Υ (Word, Excel, Internet, Outlook) Οργάνωση και λειτουργία επιχειρήσεων ♦Βασικές αρχές management και διοίκησης Η έννοια της ποιότητας και της καινοτομίας στη σύγχρονη επιχείρηση ♦Διασφάλιση Ποιότητας: Πρότυπο ISO 9001:2008 (Σχεδίαση του Συστήματος Διαχείρισης, Ευθύνη της Διοίκησης, Ανθρώπινοι και Λοιποί Πόροι, Σχεδιασμός Διεργασιών) ♦Βασικές αρχές και τεχνικές επιθεώρησης συστημάτων διαχείρισης ποιότητας ♦Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM) (Βασικές αρχές και θεωρήσεις για τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, Δομή και ανάπτυξη Συστήματος Διαχείρισης Ολικής Ποιότητας,Εφαρμογές) Επικοινωνία- Επαγγελματική συμπεριφορά – Διαχείριση ερωτήσεων, παραπόνων, απαιτήσεων-χειρισμός αντιρρήσεων ♦Επιχειρησιακή Επικοινωνία – Υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις Βασική επαγγελματική (ξενόγλωσση) ορολογία Διαχείριση του εργασιακού χρόνου (Time Management) – Ομαδική συνεργασία (Team Work) Υγεία και ασφάλεια στην εργασία Βασικές αρχές εργατικού δικαίου Προετοιμασία του εκπαιδευόμενου για την αγορά εργασίας |
![]() |
|
![]() |
Πιστοποιημένο Στέλεχος Διαχείρισης Ποιότητας ![]() |
![]() |
|
![]() |
Τεχνικές – κατασκευαστικές - εμπορικές εταιρείες & βιομηχανίες που εφαρμόζουν ΣΔΠ, εταιρείες μελέτης & εγκατάστασης ΣΔΠ |
![]() |
|
![]() |
Στέλεχος Υποστήριξης Συστημάτων Διασφάλισης Ποιότητας & Διοίκησης Ολικής Ποιότητας |