![]() |
VOUCHER ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ(2.410-2550) ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ♦Χρήση εφαρμογών Η/Υ ♦Νέες Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης Οργάνωση και λειτουργία επιχειρήσεων ♦Οργάνωση και Διοίκηση επιχείρησης/ καταστήματος λιανικής πώλησης Η έννοια της ποιότητας και της καινοτομίας στη σύγχρονη επιχείρηση ♦Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών: Quality Customer Service και η έννοια της ποιότητας για τον πελάτη ♦Εμπορικό μάρκετινγκ: σύγχρονες λειτουργίες μάρκετινγκ, κατηγορίες και τμηματοποίηση αγοράς ♦Merchandising, Τεχνικές προσωπικής πώλησης,Τεχνικές πωλήσεων/ διαπραγμάτευση Επικοινωνία- Επαγγελματική συμπεριφορά – Διαχείριση ερωτήσεων, παραπόνων, απαιτήσεων-χειρισμός αντιρρήσεων ♦Επιχειρησιακή Επικοινωνία – Υπηρεσίες υποδοχής πελατών, Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις, ♦Εξυπηρέτηση πελατών - εξυπηρέτηση μετά την πώληση (after sales service) Βασική επαγγελματική (ξενόγλωσση) ορολογία Διαχείριση του εργασιακού χρόνου (Time Management) – Ομαδική συνεργασία (Team Work) Υγεία και ασφάλεια στην εργασία Βασικές αρχές εργατικού δικαίου Προετοιμασία του εκπαιδευόμενου για την αγορά εργασίας |
![]() |
|
![]() |
Πιστοποιημένο Στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελατών Πιστοποιημένος Πωλητής |
![]() |
|
![]() |
Εμπορικές επιχειρήσεις και καταστήματα λιανικής διαφόρων κλάδων |
![]() |
|
![]() |
Πωλητής/τρια εμπορικού καταστήματος |